Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2010. december 27., hétfő

Utolsó pillanatban



Az utolsó pillanatban készültek ezek az ajándékok. Mindkét mintát a Keresztszemes Magazinból vettem.
A doboz hímzése már nyáron elkészült csak elkevertem. Mivel kolléganőm fia nagy focista és kedvenc csapata a Bayern Müchen, ezért örültem a mintának. A doboz az átadás előtti este készült. Persze festékem mégsem annyi volt, amire emlékeztem, így kicsit kopottasra sikerült. Az ajándékozott nagyon örült neki és külön karácsonyi lappal meg is köszönte. Ő és anyukája azon kevesek közé tartoznak, akik úgy tudnak örülni a saját készítésű ajándékoknak, hogy már ezért is érdemes nekik alkotni.
A gyertyás képet anyósomnak hímeztem és a tévéállványukat díszíti. A negyedik gyertya gyújtásánál láttam, hogy azon nincs semmi karácsonyi dísz és innen jött az ötlet. Ő is nagyon tudja értékelni az ilyen apróságokat. Ezzel meg nekem szereznek nagy örömet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése