Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2010. december 19., vasárnap

Ajándék 2.


Sógornőmnek készült ez a fali kép. Első ilyen munkám volt. Annyira jól akartam csinálni, hogy sok hülyeséget elkövettem közben : először olyan fonallal hímeztem, ami eresztette a színét - bontás, újra hímzés -, gyermekem reggelizésre noszogatása mellett a rávasalható közbélést a hóemberes rész színére vasaltam rá. Szóval ezek után már eléggé idegesen és fejfájósan álltam neki a varrásnak. A végeredményt elnézve, az apró hibák ellenére is, megnyugodtam. Nekem tetszik és amíg át nem adom, addig gyönyörködöm benne.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése