Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2010. december 27., hétfő

Belekezdtem


Belekezdtem a közös hímzésbe. Hosszú idő után hímeztem újra és bele kell jöjjek megint. Eddig mindig kongrét használtam, de most olyan anyagot választottam ami 1 cm-én 10 lyuk van, nevét nem tudom. Mivel a januári hóember fehérje nem nagyon látszana rajta, teával festettem meg.
Őszintén élvezem a hímzést, de egy idő után kifolyik a szemem és hűen önmagamhoz, többször is elszámoltam és bontanom kellett.

2 megjegyzés:

  1. És hol a kép róla? Lehet, hogy elrontod, de abból tanulsz. Ugye... Akárcsak én! :D

    VálaszTörlés
  2. Na azér ám!!hehe Így már sokkal jobb! Jól néz ki! Csak szurkolni tudok! Nincs munka rontás nélkül!

    VálaszTörlés