Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2010. december 19., vasárnap

Karácsonyi fények

Tegnap este sikerült bejutnunk a városba. Szerintem, nem baj, hogy eddig vártunk vele. A hóesés miatt sokkal hangulatosabb volt a város és a Széchenyi téren hihetetlenül szép fényeket, rajzokat varázsoltak az épületekre: angyalkák, futó rénszarvas, télapó szánon, hópihék. Talán el tudjátok képzelni a kép alapján. A zene is csodálatos volt. Mínusz 8 fokban teljesen átfagyva álltam és csodáltam mint a kisgyerek. Ha a kezem-lában nem is, de a szívem átmelegedett.
Az erdélyi kürtös kalácsért pedig közelharcot vívott a család.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése