Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. március 20., vasárnap

Tevékeny szombat


Hát nem a porcicákat üldöztem olyan tevékenyen, hanem cicabajuszú nyuszikat alkottam és káposztás csigát. Persze utóbbit megettük. :-) Nyuszis minkák innen és innen érhetők el.
A neszi sógornőm szülinapjára készült, persze az utolsó pillanatban, de a "Pont ilyenre gondoltam!" felkiáltás nekem is örömet okozott.
Meg kell jegyeznem, a nyuszik gyártása közben különböző veszélyeket kellett átélnem. Kicsiny fiacskám a rajtam lévő melegítőnadrágba tűzködte a gombostűimet. Párszor felkiáltottam, de ő csak vigyorgott három foghíjával. Imád minket kínozni.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Ezt a bejegyzésedet egyenesen imádom! Nagyon jót nevettem rajta! Ismerve a kisfiadat és benneteket meg különösen jót vigyorogtam!!! :)
    A nyuszik imádni valóak! Jó lett a montázs is. Egyre ügyesebb és kreatívabb vagy!

    VálaszTörlés