Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. március 1., kedd

Gyöngyök, tulipánok és lepkék







Ágota közreműködésével szombaton részt vehettem egy kötetlen gyöngyös találkozón. Itt megismerhettem Anikót és lányát Anikót, Adriennt, Mariettát a Gyöngymágiából és a kedves házigazdát Esztert. Kakukktojásként, mivel én nem foglalkozom gyöngyökkel, édesanyámnak hímeztem egy macis párnát, amiről persze nem csináltam normális képet.
A lányoknak és saját tavaszi dekorációnak készítettem a tulipánokat. A pici pillangók anyósom türelmét és tehetségét dicsérik.
Bár a gyöngyös világ nagyon csábító, egyenlőre maradok a varrásnál és hímzésnél, de díszítő elemként biztos felhasználom majd a színes apróságokat. Eszternek ezúton is köszönöm segítségét gyöngyhímzés terén. Anikónak pedig köszönöm a szép láncokat. (Már megrendeltem a kék pillangót! :-) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése