Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. március 21., hétfő

Ajándékot kaptam


Ritkán szemtelenkedem és kérek magamnak valamit. Most megtettem és kaptam :-)).

Rozi, fiam ovis barátjának anyukájától kaptam egy zsák anyagot. Az anyagokat simogatva gondolok rá hálás szívvel, hisz eddig csak kaptam tőle (gyerekfelvigyázást, jó szót...), közben kattog az agyam és vigyorgok ezerrel. Hát, kedves férjem nem biztos hogy ezt teszi ha hazaér a melóból. Ugyanis a szőnyegen hamar meglátszanak a szöszmöszök, cérnák és ő tegnap porszívózott. Szóval, megyek és jó kislány leszek.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése