Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. október 4., kedd

Hétvégén végre varrtam


Mostanában ritkán veszem elő a varrógépet. Engem is bekebelezett a gyöngyök csábító világa.
Mivel több barátnőnek is szülinapja lesz, adódott az alkalom és ha nehezen is, de összeállt kép a fejemben. Ráadásul a fiúktól is szabadnapot kaptam.

1 megjegyzés:

  1. Egyre jobbak lesznek! Nagyon tetszenek! Örülnék, ha nemcsak a varrományaidat tennéd fel, hanem ami elkészül gyöngyös ékszer azt is!!!!

    VálaszTörlés