Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. október 29., szombat

Flower Power


Még titkos nyelvnek tűnik a gyöngyös lányok beszélgetése, nem vagyok tisztában a technikákkal, kifejezésekkel. Ha megtetszik egy minta, akkor belevágok. Szerencsére Marietta boltja közel van és még munka után is be tudok ugorni hozzá. Simán befizethetnék nála tanfolyamra, annyit buta kérdéssel zargattam már. Ágota barátnőm és a többi lány akivel havonta közösen fűzünk, nagyon sokat segítenek.

Ez már a második flower powerem. A vaku nélkül készült kép adja vissza jobban a színeket.
Az elsőt nem fényképeztem, mert újra kell majd fűznöm.

2 megjegyzés:

  1. Szia Miboly! Köszönöm, hogy nálam jártál! :-)
    Nagyon szépeket alkotsz! Hajrá! Hajrá!
    A blog-képemen a sárkányon lovagló fiúkat érted? A BARÁTNŐMtől kaptam. Ő csinálta nekem. (a logót is:-)) Mert van egy fantasy rajongó énem is. Ezért is lettem Álomjáró. Már nagyon sok éve!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen arra a képre gondoltam!
    Köszönöm, hogy benéztél. Nekem sokat jelent ha azok tapasztaltabb alkotók, akiket csodálok bekukkantanak hozzám is.

    VálaszTörlés