Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. április 2., szombat

Meglepi csak úgy


Kicsit haragszom valakire, mert engem mindig biztat, de saját alkotásairól lekicsinylően beszélt és csak nylonzacsiban tartotta őket. Na ezeknek az apróságoknak készítettem ezt a neszit. A másik oldalát nem mutizom, mert akkor lebuknék. :-) Majd ha már odaadtam az illetőnek.

1 megjegyzés:

  1. Gyanítom, hogy ez a mondat nekem szól, de szóljon mentségemre, hogy amit gyöngyös tartónak kaptam abban a többi gyöngyös láncom és apróságaim vannak. Ezért a zacsi. :) És mert bízom benne, hogy az enyém lesz, már el is kezdtem izgulni! Igyekszem javulni, de hát ismersz....
    Egyébként már most imádom! :)

    VálaszTörlés