Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. április 2., szombat

Gyöngyös próbálkozás


Már másodszor nyertem bebocsátást a gyöngyös világ egy kicsiny, de annál vidámabb és "őrültebb" csapatába. Akkor született ez a hímzett medál. Köszönöm Eszternek és Gerdának a tanácsokat.
Anikó! Ma a fizum utolsó morzsáit gyöngyökre költöttem. Ez már az őrület kezdete?!

2 megjegyzés:

  1. Garantált a fertőzés! :)
    De csodaszép lett!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. A fertőzés egyértelmű, semmi kétség! Örülök, hogy részem lehetett benne. :)
    Nagyon jó lett a medálod! Ügyi vagy! Otthon ne hagyd!!!

    VálaszTörlés