Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. február 6., vasárnap

Tavaszra várva


Már én is nagyon várom a tavaszt. Most is csodás idő van odakint. Csak úgy simogatja a lelkem a napsütés. A képen látható dolgok az elmúlt két hétben készültek. A tulipános madárkát nagyon imádom. Az ingyenes minta vadászaton találtam rá és egészítettem ki a tulipánnal. A tulipán is gyengém, talán mert az volt a jelem az oviban. :-)




A nyuszis kép Chestnut Junction alapján készült. Varrtam egy díszpárnát, amire gombbal fogom rögzíteni az alkalomnak, ünnepnek megfelelő mintát. Ez lesz a húsvéti.


Mivel két kedves ismerősöm jóvoltából van egy zsák szép színű anyagmaradékom és érdekel a foltvarrás is, elkezdtem tanulgatni. Elsőként papírra varrással próbálkoztam. Nekem nagyon tetszik. Tudom, nem a klasszikus foltvarrós anyag - fényes, vékony és csúszós - de olyan szép színekben van. Biztos lesz folytatása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése