Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. február 27., vasárnap

Második díj

Ágota barátnőm ismét meglepett egy díjjal. Mivel a szabályok szerint tovább kell adnom, elég nehéz helyzetbe kerültem. Nagyon sok blogot olvasok, de nem vagyok követő vagy kommentelő. Ezért olyan blogokat választottam, amikre mindig ráakadok, ha keresek valamit vagy csak úgy nézelődöm. Náluk mindig találok kedvemre valót és szeretek náluk időzni.

A díj továbbadásának szabályai:
Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t.
Egy ölelés mindig jól jön, úgyhogy akkor most ezt én is tovább adnám:
Silerika
Picikeadri
Ibcsy
Kalex
Tündérország

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elfogadtad ezt a díjat! Kicsit azért is kaptad tőlem, hogy ezáltal mások is megismerjenek és elhidd végre, hogy ügyes vagy! Nagyon jó dolgokat csinálsz! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Miboly, hogy gondoltál rám e díj tovább adásakor! :o) Valóban jó kis blogot vezetsz, többet vissza nézek hozzád! :o)
    Szép estét!
    Alexa (Kalex)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen:-) Tényleg nagyon szép dolgokat csinálsz, ne kételkedj benne!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a díjat, és ezt az ölelést! Még nem jártam nálad, de jól szétnézek! :o))))

    VálaszTörlés