Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. január 5., szerda

Mostanában ezen ügyködöm


Persze nem egyedül. Férjem nagyobbik húga jövő hónapban férjhez megy. A szűk családi körben megtartott polgári esküvőből mostanra már 90 fős templomi esküvő lett állófogadással. Sógornőm is szeret kreatívkodni, így tudja értékelni az sk-dolgokat. Anyósom hópihéket horgol templomi dekorációnak, én - férjem segítségét is igénybe véve - a meghívókat vállaltam be. Az ötlet, a lapvágás, minta rajzolása, szöveg beragasztása enyém, kivágás férjem feladata. Természetes a leendő ara nem akart kimaradni a buliból és kiveszi részét a negyven meghívó elkészítéséből.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretnék egy díjat átadni Számodra, mert ismerem milyen ügyes vagy, csak nem mindig bízol magadban! Hátha ez felturbóz kicsit! És ne hidd, hogy a barátságunk miatt kapod! Szeretném, ha ellátogatnál a blogomba és átvennéd! Puszi

    VálaszTörlés