Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. január 23., vasárnap

Buli buli hátán:-)






Kicsi fiam a héten két szülinapi buliba is hivatalos. Ceruzatartót egy 6 éves kislány kapja. Igazi belevaló csajszi, a fiúk nagy kedvence az oviban. Bár a képen nem jól látszik, tulipánt applikáltam rá, mert az a jele. Ez az első ceruzatartóm, melynek elkészítésében Kalex útmutatója segített. Köszönet érte.
A hímzett bugyort pedig egy 5 éves kislány kapja. A minta Dawn Hay Design. Teljesen beleszerettem és aznap ki is hímeztem. Aztán jött a meghívás és ... Ráadásul a leányzó jele a körte. Csak azt sajnálom, hogy nem leszek ott, amikor megkapják. Hát igen, a 6 éves fiuk már egyedül buliznak, a szülő csak a tett helyszínére szállítja őket.


Már én is nagyon várom a tavaszt, ezért is bökögettem a hóvirágot. Persze ez is első ilyen próbálkozás, mármint a hímzés és a flexi hoop használata.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Kedves Ibolya,
    örülök, hogy tudtam Neked segíteni! Hamarosan megint teszek fel szabásmintákat és leírásokat! :o)
    Kalex

    VálaszTörlés