Légy üdvözölve! Nézz körül és érezd jól magad!

Ki vagyok én? Túl a harmadik x-en még mindig jó kérdés. Feleség, anya, barát, alkalmazott, aki mindig bütyköl valamit. Mostanában leginkább a hímzés és varrás területén. Első emlékem saját alkotással kapcsolatban a babaruha varrás. ( No meg a szabás közben kivágott bútorszövet.) Mostanában már ügyesebb vagyok, talán :-). Döntsd el te!

2011. június 9., csütörtök

Végre jöhet a szünet!



Bár még csak az ovit fejeztük be, örülök hogy végre jön a nyári vakáció. Holnap lesz az utolsó külön óra - iskola előkészítő, logopédia, mozgásfejlesztő torna - és holnap adjuk át az utolsó ajándékot is.

Jól döntöttem, hogy vágott virág helyett inkább édességet rejtő neszeszert adtunk minden nevelőnek. A meglepett, örömteli arcok, a bezsebelt puszik, a logopédia füzetbe írt "Köszönöm az ajándékot. Nagyon örültem neki." mondatok és kisfiam beszámolója, hogy Edit néni még a foglalkozáson bele is pakolta a dolgait, mind ezt igazolták.
Pedig tegnap már úgy voltam vele, hogy nincs kedvem, mást csinálnék - na nem a két csomag borsóra gondoltam, amit a mamák hoztak a kertből. Aztán összekaptam magam és tegnap éjfélig meglett a borsófejtés, ma vacsi után pedig az utolsó neszeszer is. Most már lelkileg is a szombati gyöngyös talira koncentrálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése